— AJATON —

Meillä on kaksi tulevaisuuden vaihtoehtoa iankaikkisuudessa ja tässä on lupaus siitä paremmasta. Jeesus opettaa opetuslapsiaan ja samalla meitä jokaista:

Johanneksen evankeliumi, luku 3: 13. Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen paitsi hän, joka tuli alas taivaasta, Ihmisen Poika.

14. Ja niin kuin Mooses korotti käärmeen autiomaassa, niin on Ihmisen Poika korotettava,

15. että jokaisella, joka uskoo häneen, olisi iankaikkinen elämä.

16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainutsyntyisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

17. Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa vaan sitä varten, että maailma pelastuisi hänen kauttaan.

18. Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita. Mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainutsyntyisen Pojan nimeen.

19. Ja tämä on tuomio: valo on tullut maailmaan, mutta ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valoa, sillä heidän tekonsa olivat pahoja.

20. Sillä jokainen, joka tekee pahaa, vihaa valoa eikä tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

21. Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat Jumalassa tehdyt."

Tässä tulee selkeästi esille se, että on Jumalan tekoa se, että voimme pelastua kadotukselta, eli helvetiltä -tuliselta järveltä.

Pelastus on myös ikuinen!

Mitä tästä vielä puuttuu? 

Ei kai mitään, mutta katsotaan kuitenkin tulevaisuuden kuvia varmuuden vuoksi.


JESAJAN PROFETIA PERUSTUU JESAJAN KIRJAN LUKUUN 24
Luotu Webnodella
Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita